Reklamacje
- STRONA GŁÓWNA
- Reklamacje
Reklamacje w salonie fryzjerskim Nieuczesana Dusza
W Nieuczesanej Duszy dokładamy wszelkich starań, aby każda wizyta spełniała oczekiwania naszych klientów. Rozumiemy jednak, że czasem rezultat może nie odpowiadać wizji klienta. W takich przypadkach procedura reklamacji przebiega w pełni profesjonalnie i z myślą o zapewnieniu komfortu.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacje można zgłaszać osobiście, telefonicznie lub poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej. W przypadku reklamacji prosimy o uzupełnienie formularza i przesłanie go na nasz adres e-mail.
Ważne informacje, które powinny znaleźć się w zgłoszeniu reklamacji:
- Data i osoba wykonująca usługę – pozwala nam to szybko zidentyfikować szczegóły.
- Opis oczekiwanego efektu a efektu końcowego – wyjaśnij, jakiego efektu oczekiwałeś/aś i co nie spełniło Twoich oczekiwań.
- Dokumentacja fotograficzna – jeśli jest możliwa, warto dołączyć zdjęcia, aby pomóc w ocenie sytuacji.
- Oczekiwane rozwiązanie – poinformuj nas, jakie kroki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące.
Kroki podejmowane w procesie reklamacji
- Ocena reklamacji
Stylista lub osoba odpowiedzialna za reklamacje dokładnie analizuje zgłoszenie. W razie potrzeby prosimy o osobistą wizytę w salonie – pozwala to na lepszą ocenę sytuacji. Dla nowych klientów wykonujemy dokumentację fotograficzną „przed” i „po”, aby mieć pełny obraz usługi. - Konsultacja z klientem
Staramy się dokładnie zrozumieć problem, aby jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania. Wspólnie ustalamy najlepsze rozwiązanie. - Dostosowanie i poprawki
Jeśli reklamacja zostaje uznana, proponujemy poprawkę usługi, ponowne wykonanie lub w wyjątkowych sytuacjach, zwrot części lub całości kosztów. Gdy niezadowolenie klienta wynika z wprowadzonych na jego życzenie zmian, poprawki mogą wiązać się z dodatkową opłatą. - Monitorowanie satysfakcji
Po poprawkach kontaktujemy się z klientem (do tygodnia od wizyty), aby upewnić się, że nowy efekt spełnia jego oczekiwania. Jeśli nadal jest niezadowolony, wspólnie rozważamy dalsze opcje. - Zwrot kosztów
W przypadku, gdy reklamacja nie może być zrealizowana w sposób satysfakcjonujący, oferujemy zwrot części lub pełnej kwoty za usługę – wymaga to dowodu zakupu lub paragonu. - Dokumentacja i udoskonalenia
Każda reklamacja jest dokumentowana, abyśmy mogli wyciągać wnioski i stale doskonalić nasze usługi.
Terminy składania reklamacji
Prosimy o zgłaszanie reklamacji do 14 dni od daty wykonania usługi, ponieważ po tym czasie włosy odrastają, co utrudnia pełną ocenę efektu. Po upływie 14 dni lub czekając do kolejnej wizyty, usługa jest traktowana jako nowa.
Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie. Naszym priorytetem jest Twój komfort i satysfakcja – jesteśmy tu, by pomóc w każdej sytuacji.